پنل SMS | پنل پیامک

پنل SMS | پنل پیامک

سامانه پیامک اس ام اس فا، نرم افزاری توانمند جهت ارسال، دریافت و پردازش پیام کوتاه (SMS) است. کاربران این سامانه بدون نیاز به هیچ‌گونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با استفاده از این نرم افزار و اتصال به شبکه اینترنت می‌توانند از تمامی امکانات سامانه جهت اطلاع رسانی و سایر قابلیت‌های ارائه شده با استفاده از پیام کوتاه ‌بهر‌مند گردند.
اس ام اس فا
کاربرد اساسی اس ام اس فا ساده است: ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس انبوه به راحت‌ترین شکل ممکن. اما وقتی در این کاربرد دقیق‌تر شویم، با بیش از ۶۰ امکان پیامکی متنوع روبرو خواهیم شد.امکاناتی که هر کدام می‌توانند نقشی در رشد کسب و کار شما داشته باشند.
پنل اس ام اس یا پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که به کاربر اجازه ارسال و دریافت اس ام اس تبلیغاتی انبوه را به شما می‌دهد. اگر بخواهیم ساده بگوییم، شما با خرید پنل اس ام اس در یک سامانه پیامک می‌توانید به ارسال و دریافت و مدیریت پیامک تبلیغاتی خود به صورت انبوه بپردازید.
هنگام خرید پنل sms، به نیازهای خود فکر کنید. در صورتی که قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه با تعداد بالا را دارید، بهتر است که یک پنل sms بزرگتر را خریداری کنید تا تعرفه ارسال شما کمتر شود و در نهایت در قیمت پنل sms خود صرفه جویی کرده باشید. همچنین، وقتی که قصد استفاده از امکانات بخصوصی را دارید، پیشنهاد ما خرید پنل اس ام اس ویژه است. چرا که پنل های پیامکی ویژه، امکانات بیشتری در اختیارتان می‌گذارند.

دارنده نماد اعتماد الکترونیک

جلب اعتماد توسط سامانه پیامک SMSFA و انجام فعالیت سالم و صادقانه یکی از اهداف اصلی این مجموعه می باشد ، طبق مطالعات انجام شده تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث ، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد ، سامانه پیامک SMSFA پس از گذراندن مراحل درخواستی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب نماد اعتماد شد پنل پیامک SMSFA را با اطمینان تجربه کنید