توصیه ها و هشدارها در مورد تبلیغات بنری

آشنایی با تبلیغات بنری در سایت های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

تبلیغات بنری یک نوع تبلیغات است که به صورت آنلاین انجام می شود و در مدل های مختلف گرافیکی و ویدیویی و همچنین و تصاویر ارائه می شود. تبلیغات بنری به صورت گسترده در سایت های تبلیغاتی به صورت تصویر ویدیویی و یا متن های همراه با تصاویر جذاب در دید کاربران به نمایش گذاشته می شود.

مخاطبان با روبرو شدن با تبلیغات به صورت بنری در سایت های تبلیغاتی ترغیب می شودند تا بر روی این نوع تبلیغات به دلیل جذابیت بالا کلیک کنند و به سایت آگهی دهنده راهنمایی شوند. تاثیر تبلیغات به صورت بنری به دلیل جذابیت بالایی که دارند نسبت به دیگر تبلیغات اینترنتی و آنلاین تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته است. به همین سبب مورد توجه صاحبان کسب و کار و همچنین تولید کنندگان قرار گرفته است. تبلیغات بنری در سایت های تبلیغاتی دارای جایگاه ویژه ای در سایت است و هزینه نیز شامل این نوع تبلیغات می شود.

تبلیغات به صورت بنری بیشتر به صورت متحرک و گاهی نیز به صورت ثابت در سایت های تبلیغاتی طراحی شده و تاثیر جذابیت این نوع تبلیغ بسیار زیاد است. تبلیغات به صورت بنری از دسته تبلیغات آنلاین است که از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر تبلیغات اینترنتی دارد. در این نوع تبلیغ اگر از یک تصویر با کیفیت که دارای جذابیت است و نشانگر معرفی یک کالا است می تواند تاثیر بسزایی در برند سازی یک محصول داشته باشد.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

باید بگوییم برای آشنایی بیشتر با تبلیغات بنری ارائه این نوع تبلیغ با انواع مختلف در سایت به صورت با کیفیت و گسترده در مدل های متنوع صورت می پذیرد. این سایت با ارائه بهترین خدمات تبلیغاتی در حال فعالیت است و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

برخی از اهداف تبلیغات بنری در سایت های تبلیغاتی

۴٫ بالا بردن اطلاعات افراد در خصوص محصول مورد نظر و افزایش آگاهی

برخی از مزایای تبلیغات به صورت بنری در تبلیغات

۸٫ یکی از مزایای تبلیغ بنری، مشاهده اثرگذاری بر ذهن مخاطبین است.

انواع تبلیغات بنری

۶٫ بنرهایی هستند که در زمینه کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند و محصولات را به مخاطبین معرفی می کنند.

تاریخچه ای از بوجود آمدن تبلیغات به صورت بنری

تبلیغات بنری در سال ۱۹۹۴ برای اولین بار در فضای اینترنت شکل گرفت و هزینه نیز در قبال این نوع تبلیغات در نظر گرفته شد که به سه روش انجام می شد. که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت. تبلیغ بنری در گذشته به روش های سنتی صورت می گرفت اما امروزه با پیشرفت اینترنت و فناوری در تکنولوژی این نوع تبلیغ به روش آنلاین در اینترنت تبدیل شد.

۳٫ هزینه به ازای هر تبدیل شدن: یعنی زمانی که بر روی تبلیغ بنری کلیک می شود کاربر به سایت آگهی دهنده هدایت می شود و فرمی را پر می کند تا عمل دانلود بروشور صورت گیرد.

چرا از تبلیغ بنری استفاده می شود؟

۴٫ ریتارگتینگ: یکی از شرایط استفاده از تبلیغ بنری این است که اگر کسی وارد سایت شما شد و استفاده از خدمات سایت شما را انجام نداد با تبلیغ بنری این امکان وجود دارد تا مخاطب را ترغیب به استفاده از سایت کنید.

نکاتی که باید برای استفاده از تبلیغات به صورت بنری رعایت کنیم

برای اینکه بتوانیم از تبلیغ بنری به صورت مطلوب استفاده کنیم باید دقت داشته باشیم که در سایتی که می خواهد تبلیغ بنری به نمایش گذاشته شود دارای مخاطب بالا و ترافیک بالا باشد. چرا که هدف از هر نوع تبلیغاتی جذب مخاطبان است. پس باید توجه داشت که در کدام یک از سایت های تبلیغاتی تعداد مخاطبان بالایی دارد و از بازدیدکنندگان بالایی برخوردار است.

۴٫ کلیک پذیری مخاطب با دیدن بنر تبلیغاتی، اشتیاق به کلیک بر روی آن داشته باشد

محتوای کامل در سایت منبع

در این مقاله امروز قصد دارم تا با تشریح کامل یک تحقیق علمی ایتم های موثر در موفقیت یک تبلیغ آنلاین را توضیح دهم:

۱- قابلیت دیده شدن تبلیغ:

‘در نتیجه، یافته های این تحقیق به ایجاد برنامه قدرتمندی توصیه کرده است که در درجه اول قابلیت نفوذ بصری داشته باشد و در درجه دوم همه فاکتورهای لازم (طراحی،تکرار، محل قرارگیری، مرتبط بودن) در آن به تناسب رعایت شود.’

۲- تبلیغ مرتبط:

براساس تحقیق انجام گرفته، اثبات شده است تبلیغات اینترنتی که مرتبط به کار فعلی کاربران هستند ۸۰% بیشتر از تبلیغات بی ربط مورد توجه قرار می گیرند. علاوه بر آن، تبلیغات مرتبط با جستجوی کاربران در وب سایت ها نیز ۲/۵ برابر بیشتر از طریق موتورهای جستجو معرفی شده و میزان کلیک آن ها نیز ۵ برابر بیشتر از آگهی های غیر مرتبط است.

۳- محل قرارگیری تبلیغ:

در این بررسی، بر اساس نظرسنجی که از شرکت کنندگان انجام گرفت، از آنها پرسیده شد که چه نوع تبلیغی نظر آنها را بیشتر جلب خواهد کرد؟ بیش از ۸۰% اظهار داشتند که بنرهای تبلغاتی که در بالای صفحات قرار می گیرند سریع تر مورد توجه آن ها قرار خواهد گرفت. این تاثیرگذاری زمانی بیشتر خواهدشد که تبلیغ در این مکان به حالت متحرک قرار بگیرد.

۴- طراحی تبلیغ:

به خاطر داشته باشید که در تبلیغات اینترنتی استفاده از ویدئو، عکس، انیمیشن و رنگ های گیرا بسیار بیشتر نسبت به متن ها و مطالبی که می گویید تاثیرگذار خواهندبود. تبلیغات شلوغی نسازید، در مقابل سعی کنید تا آگهی شما ساده اما چشم نواز به نظر آید و اطمینان حاصل کنید که راه های ارتباطی با شما در تبلیغ کاملا مشخص باشد.

۵- تکرار تبلیغ:

تبلیغاتی که در چندین صفحه یک سایت و یا همزمان در سایت های مختلف قرار دارند ۲/۸ برابر بیشتر نسب به زمانی که فقط در یک سایت و یا یک صفحه قرار دارند، دیده خواهندشد. همچنین، نتایج تحقیق اثبات کرده است گه قابلیت دیده شدن این گونه آگهی ها ۶۵% بیشتر است. بر این اساس می توان نتیجه گرفت که با توجه به حجم بالای تبلیغات اینترنتی، هویت سازی و تکرار یک ثبات، کلید موفقیت آگهی در دیده شدن خواهدبود.

روش های تبلیغات اینترنتی:

بدون شک می توان گفت که بهترین روش برای اهدای اعتبار به کسب و کار، استفاده از روش های تبلیغات اینترنتی است. اما موضوعی که باید در نظر داشته باشید، این است که استفاده همزمان از تمامی آن ها لازم نیست و باید نسبت به هدف خود تمرکزتان را روی چند شبکه قرار دهید. در ادامه، روش های مهم تبلیغات اینترنتی را معرفی می کنیم:

تبلیغات همسان

در این نوع بازاریابی از فرمت های بنر و یا تبلیغات متنی استفاده نمی شود و تلاش می کند تا اعتماد کاربر را با ارائه راهحلهایی برای مشکلات آنها جلب کند. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات همسان وجود دارد که می توانید استفاده کنید، اما ساده ترین آن ها ایجاد وبلاگ است. در وبلاگ خود در مورد موضوعات مربوط به حوزه فعالیت تان صحبت کنید، اما تنها به محتوای تبلیغی جهت تشویق به خرید و سفارش بسنده نکنید، بلکه موارد مفید و جالب برای کاربران را هم در وبلاگ خود منتشر کنید.

بازاریابی

بازاریابی موتور جستجو

در این نوع روش بازاریابی اینترنتی ، هدف این است که در زمان بسیار کوتاهی، آگاهی از نام تجاری افزایش یابد. همه آنچه نیاز است عبارتند از یک آگهی با عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی. در بازاریابی موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار جهت نمایش تبلیغات استفاده می شود؛ به این صورت که تبلیغات هنگام جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده نمایش داده می شود. هزینه بازاریابی موتورهای جستجو معمولا به صورت CPC (هزینه به ازای کلیک) محاسبه می شود. گوگل ادز از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در حوزه بازاریابی موتورهای جستجو است. رقابت بالایی در تبلیغات گوگل وجود دارد و به همین دلیل هزینه کلیک در تبلیغات گوگل برای برخی سایت ها بسیار بالا است.

تبلیغات بنری

یکی از رایج ترین روش های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. سیستمهای بازاریابی زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و با عضویت در این .سایت ها و ثبت بنر و آدرس سایت تان می توانید شروع به تبلیغات نمایید

تبلیغات موبایل

باوجود فرمت های مختلفی که به صورت اختصاصی برای تبلیغات تلفن همراه وجود دارد، توصیه می شود که تمام کمپین های تبلیغات اینترنتی خود را با پلتفرم های تلفن همراه تطبیق دهید. استفاده از طراحی ریسپانسیو به افزایش اثربخشی تبلیغات موبایل کمک می کند. امروزه معمولا همه ما یک موبایل و یا تبلت متصل به اینترنت داریم که به طور دائم از آن استفاده می کنیم.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

شبکههای اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و برای آگاهی از برند و همچنین دستیابی به مشتریان جدید بالقوه، موثر هستند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار هدفمند باشد. تبلیغات فیسبوک ، تبلیغات توییتر و تبلیغات لینکدین مهم ترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. این شبکه های اجتماعی پلتفرم بازاریابی اختصاصی خود را دارند و به شما کمک می کنند با توجه به اهداف تبلیغاتی خود کمپین های جدیدی ایجاد کنید. البته تبلیغات در اینستاگرام را فراموش نکنید که می تواند مخاطبین بسیاری را به سمت شما هدایت کند.

لینکدین-linkedin

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی-ایمیل مارکتینگ

سابقه این نوع بازاریابی اینترنتی به زمان ایجاد سرویس ایمیل بازمی گردد، اما در حال حاضر سیستم های اختصاصی بازاریابی آنلاین پیشرفت و تغییرات زیادی داشته اند. کمپین های تبلیغات ایمیلی با کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خودکارسازی شده اند، امروزه با کمک یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ می توانید به اهداف تجاری بسیار سودآور خود دست یابید.

تبلیغات اپلیکیشنی

صاحبان اپلیکیشن ها برای درآمدزایی اقدام به درج آگهی در اپلیکیشن های خود می کنند. گوگل ادز یکی از بزرگترین پلتفرم های تبلیغات اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تبلیغات خود را در هزاران اپلیکیشن نمایش دهید. تبلیغات اپلیکیشنی موثرترین روش برای افزایش نصب اپلیکیشن است.

تبلیغات ویدیویی

محتوای ویدئو یک منبع فوق العاده سرگرم کننده برای کاربران است. استفاده از ویدیو به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، ایدهای فوق العاده است. یوتیوب بزرگ ترین پایگاه ویدیویی جهان است که امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در ابتدای ویدیوها را به شما می دهد. با به اشتراک گذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت های اشتراک ویدیو می توانید ترافیک مستقیم بیشتری برای وب سایت خود ایجاد کنید و شانس این را داشته باشید که کسانی که ویدیوی شما را تماشا می کنند، تبدیل به مشتری تان شوند.

ایده

نتیجه گیری:

برای گرداندن چرخ یک تجارت به چیزی بیش از سرمایه نیاز است و آن تبلیغات است. در دنیای واقعی تجارت، یک مشتری پس از دیدن تبلیغات محصولات شما، نظرش را به شش نفر خواهدگفت اما در دنیای پرسر صدای مجازی، یک مشتری نظرش را به شش هزار نفر انتقال می دهد، بنابراین موفقیت در بازاریابی به تبلیغاتی که درباره برند و محصولات خود بکار می گیرید گره خورده است.

ادامه مطلب