راهکارهای نوین برای تولید محتوا اینستاگرام (با مثال های کاربردی)

اگر شما به دنبال این هستید که کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید بهترین محل برای تبلیغ محصولات و خدمات شما صفحات پربازدید اینستاگرام است این صفحات توسط افراد معروف اداره می شود به این افراد به اصطلاح اینفلوئنسر گفته می شود.

اینستاگرام

  • نوع محتوای تولیدی

محتوای صوتی و یا ویدئویی در اینستاگرام

در واقع در محتوای صوتی و یا ویدئویی باید با اجازه کاربر و کلیک او پخش شوند در حالی که محتوای عکس و متنی به صورت پیش فرض به کاربر نشان داده می شوند و کاربر می تواند به راحتی آن ها را مشاهده کند.

  • محل انتشار محتوا

گران ترین نوع انتشار محتوا در اینستاگرام

در این حالت نیز فرقی نمی کند که محتوای شما متنی باشد، عکس و یا ویدیویی باشد چرا که محتوای مورد نظر به صورت پست بر روی اینستاگرام منتشر خواهد شد.

  • تولید محتوا مورد نیاز

    محتوا پادشاه است

یکی از مهم ترین بخش ها در بررسی اینستاگرام به خود بخش تولید محتوا باز می گردد. در این بخش شما می توانید محتوای مورد نظر را خودتان تولید کنید و در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهید و یا اینکه از شرکت های دیگر بخواهید که برای شما روند تولید محتوا را انجام دهند.

محتوای تبلیغاتی و افراد معروف و اینفلوئنسر ها

یکی دیگر از حالت های تولید محتوا و قراردادن آن ها در اینستاگرام استفاده از خود افراد معروف و اینفلوئنسر ها () است که برای محصول و خدمات شما محتوای تبلیغاتی درست کرده و به اصطلاح شما آسانسور محتوای تولید شده آن ها شوید.

شاید این طور به نظر برسد که تولید محتوا در اینستاگرام کار راحتی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد . یعنی ما صرف پست و استوری گذاشتن روزانه می توانیم مخاطبان بیشتری را داشته باشیم و در کسب و کار خود بیشتر دیده شویم.

تولید محتوای شبکه های اجتماعی و تعرفه های آن

تولید محتوای شبکه های اجتماعی یک هنر و تخصص است. اگر می خواهید صفحه شما بازده مناسبی داشته باشد، حتما از متخصصین این حوزه بهره مند شوید. اگر هزینه مدیریت اینستاگرام کسب وکار شما برایتان مهم است می توانید از یک پکیج تولید محتوا در اینستاگرام نیز استفاده کنید. معمولا این پکیج ها در انواع مختلفی طراحی می شوند که شما بتوانید با توجه به نیاز خود سفارش مناسبی را خریداری کنید.

در این مقاله می خواهیم شما را با قیمت تولید محتوا اینستاگرام و نحوه قیمت گذاری آشنا کنیم. در این قسمت فاکتور های تولید و مدیریت محتوا اینستاگرام را به صورت خلاصه بررسی می کنیم.

هر شرکتی که در زمینه بازاریابی آنلاین فعالیت می کند پکیج های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که در همه آن ها یک سری اصول باید رعایت شده باشد.

بازاریابی

عوامل مهمی که در موثر است این است که استراتژیست آن شرکت چه قیمتی را برای پکیج ها در نظر گرفته است.

یا اینکه از جهت طراحی گرافیکی چقدر با کیفیت عمل می کنند و خود آن شرکت چقدر تخصص و یا تجربه در زمینه تولید محتوا اینستاگرام دارد. همیشه به دنبال هزینه کردن نباشید اول یک پلن برای خود در نظر بگیرید و از خود سوال کنید چطور صفحه اینستاگرام خود را برای مخاطب جذاب تر کنم؟

برای دیده شدن در اینستاگرام هزینه کنید

چراکه استفاده از افراد معروف و ساخت ویدئو کلیپ تبلیغاتی و یا محتوای درخواستی با استفاده از این افراد و انتشار آنها در صفحات خود آنها و همچنین دیگر صفحات پربیننده باعث می شود که مخاطب بیشتری جذب محتوای و محصول و خدمات شما شود و درصد رشد مشتریان شما از این تولید محتوا بیشتر شود.

ادامه مطلب در سایت منبع

از سویی دیگر تلگرام در مقایسه با تولید محتوا اینستاگرام نیز با در اختیار داشتن ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان بستر خوبی برای انتقال اطلاعات و درج محتوا به شمار می آید. این روزها رقابت در تلگرام بسیار شدید است و مردم از تمام تکنیک های بازاریابی مرتبط با آن برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده می کنند. با این حال موفقیت تولید محتوا در این دو پلتفرم بر کسی پوشیده نیست. اما آیا آنها می توانند برای سئو سایت شما کاری انجام دهند؟ آیا تاثیر گذاری آنها به قدری است که بخش اعظمی از توجه و سرمایه خود را به آنها معطوف کنیم؟

تلگرام

اساسا، سایت های ارتباط جمعی به بخش مهمی از زندگی آنلاین تبدیل شده اند و روش ارتباط و تصمیم گیری های ما را کاملا تغییر داده اند. اضافه کردن سیگنال های اجتماعی به الگوریتم جستجوی و رتبه بندی تنها گام تکاملی منطقی بعدی برای حصول اطمینان از این است که ما به عنوان خواننده به بهترین محتوا دست پیدا می کنیم یا ما به عنوان مدیر کسب و کار با تولید محتوا اینستاگرام آنچه که کاربر به آن نیاز دارد را در اختیارش قرار می دهیم.

اینستاگرام یک موتور جستجو است.

این موضوع ترافیک را به سایت های ارتباط جمعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و تلگرام در تمام مدت هدایت می کند. بنابراین تولید محتوا اینستاگرام و تلگرام شما را سریعتر به مخاطب متصل می کند تا اینکه بخواهید تنها یک راه ارتباطی و از طریق سایت و محتوای درج شده در آن با کاربر ارتباط برقرار کنید. در مورد جستجوی محلی در رابط کاربری اینستاگرام فکر کنید. کاربران می توانند در رابطه این موارد را جستجو کنند:

لینکدین-linkedin

• مکان ها

نقش تولید محتوا تلگرام برای سئو چیست؟

• فعالیت کاربر در شبکه یا گروه شما در کسب نتیجه بهتر تاثیر گذار است.

چگونه فعالیت در شبکه های اجتماعی بر سئو موثر هستند؟

نکته دیگر این است که طول عمر پست های یک وبلاگ به شدت بر موتورهای جستجو تکیه دارد. حتی اگر یک مقاله عالی با تعداد کلمات بالا (مثلا ۱۰ هزار کلمه بنویسید) کمکی به جلب توجه مخاطب نخواهید کرد؛ مگر اینکه آن را به واسطه تولید محتوا اینستاگرام و تلگرام به گوش مخاطب برسانید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

ارتقا

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا با کیفیت

ادامه مقاله در سایت منبع

شغل تولید محتوا اینستاگرام یکی از شغل های پر درآمد در دنیای امروز می باشد. شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در حال حاضر تاثیر بسیار زیادی در گسترش کسب و کار ها دارند. تقریباً نیمی از افراد جهان از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهره می برند و روزانه در این شبکه اجتماعی به فعالیت می پردازند.

تولید محتوای مناسب

در کشور ما ایران نیز بسیاری از افراد از این بستر بهره می برند. اینستاگرام یک پلتفرم بسیار مناسب و تاثیر گذار برای کسب و کار هایی است که می خواهند با کمترین هزینه ها بیشترین پیشرفت را داشته باشند. در اینستاگرام میتوان به راحتی با جامعه هدف ارتباط تاثیرگذاری گرفت وب در این شبکه مجازی معروف شد و درآمد کسب کرد.

مزایای شغل محتوا نویسی

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای پلتفرم های بسیار مناسب و تاثیر گذاری است. همین موضوع می تواند باعث شود یک کسب و کار به صورت رایگان و با کمترین هزینه ها فعالیت خودش را به نمایش بگذارد. اگر در کنار شبکه اجتماعی اینستاگرام، از یک سایت بهره گرفته شود؛

می توان توقع داشت که در صورت اقدامات تبلیغاتی درست، در کوتاه ترین مدت زمان ممکن یک کسب و کار به نقطه ای از پیشرفت که می خواهد برسد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم برای شما در رابطه با مزایای شغل محتوا نویسی در اینستاگرام صحبت کنیم و بگوییم که شما چگونه می توانید با در این شبکه اجتماعی برای خود کسب درآمد کنید.

منعطف بودن روش درآمد

اولین مورد از مزایای شغل تولید محتوا اینستاگرام منعطف بودن روش درآمد می باشد. شما در اینستاگرام می توانید با توجه به سلیقه خودتان در زمینه های گوناگون فعالیت نمایید. فعالیت در هر کدام از این زمینه ها دستمزد و درآمد مختص به خودش را دارد.

این موضوع به این معنی است که برای مثال تولید محتوای طنز درآمد بیشتری نسبت به تولید محتوای مربوط به تکنولوژی دارد. یا برای مثال تولید محتوای آموزشی راحت تر باعث جذب فالوور می شود. همین موارد باعث می شوند تا شما با تحقیق و جستجو متوجه شوید که می توانید در کدام حوزه از شغل فعالیت داشته باشید.

درخواست تولید محتوا

در مرحله بعد می توانید با ارتباط گرفتن با افرادی که در این زمینه ها فعالیت می کنند، درخواست تولید محتوا بدهید و با آن ها شروع به کار کنید. توجه کنید که شاید در اولین رویارویی، این منعطف بودن زیاد به چشم شما نیاید. اما هنگامی که شما کار خود را شروع کنید متوجه خواهید شد که چقدر به منعطف بودن حوزه فعالیت نیاز دارید.

علاوه بر این که شما می توانید با فعالیت در حوزه های گوناگون دستمزد های متفاوتی دریافت کنید، شانس این که شما در زمینه مورد علاقه خودتان فعالیت داشته باشید نیز بالاتر می رود. همین موضوع باعث می شود تا این ویژگی از شغل تولید محتوای اینستاگرام بیشتر به چشم بیاید.

آزادی بیشتر

از دیگر مزایای شغل تولید محتوا اینستاگرام آزادی بیشتر می باشد. البته این مورد به طور کلی در زمینه مزایای کسب و کار های فریلنس قرار می گیرد. اما به هر حال بد نیست که کمی در رابطه با این ویژگی نیز برای شما صحبت کنیم. شما با انتخاب شغل تولید محتوا اینستاگرام می توانید مدیریت زمان را به طور کامل در اختیار خود داشته باشید.

مدیریت زمان-time-management

این شما هستید که انتخاب می کنید در چه زمانی از طول روز کار کنید، کی بخوابید، کی استراحت کنید، و کی به تفریحات خود برسید. اگر دوست دارید می توانید روز ها بخوابید و شب ها به کارکردن بپردازید. هیچ گونه محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد . این ویژگی یکی از بهترین مزایای ی اینستاگرام می باشد.

شغل های فریلنسر

این که شما بدانید اختیار روزتان به طور کامل دست شماست، علاوه بر راحت تر کردن روند کار، می تواند باعث ایجاد حس خوبی در شما شود. پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید یک کار منظم داشته باشید، انتخاب شغل های فریلنسر، از جمله شغل تولید محتوا می تواند شما را به تمامی اهدافتان برساند.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که در اختیار بودن به این معنی نیست که شما تمام طول روز در حال استراحت کردن هستید. شما به هر حال وظایفی را بر عهده دارید که باید این وظایف را به انجام برسانید. اما این خودتان هستید که انتخاب می کنید چه ساعتی از طول روز کار کنید.

کسب درآمد اصولی

از دیگر مواردی که می تواند در دسته مزایای شغل تولید محتوا اینستاگرام قرار بگیرد کسب درآمد به صورت اصولی می باشد . این موضوع به این معنی است که اگر شما به قوانین اینستاگرام دقت و توجه داشته باشید، می توانید با استفاده از این قوانین به راحتی به جذب مخاطبین بپردازید . اگر شما الگوریتم های اینستاگرام را به طور کامل بشناسید و با نحوه کارکردن آن ها آشنا باشید؛

کمترین و کوتاه ترین متن ها

می توانید حتی با ساده ترین کار ها و راحت ترین اقدامات پاسخ های شگفت انگیزی از اینستاگرام بگیرید و فالوورها و لایک های خودتان را تا آن جا که می توانید افزایش دهید. به طور کلی در اینستاگرام محتوا های متنی در حجم های بسیار پایینی به اشتراک گذاشته می شوند. همین موضوع باعث می شود تا شما به عنوان یک نویسنده که در شغل تولید محتوا اینستاگرام فعالیت دارید، بتوانید با کمترین و کوتاه ترین متن ها در سریع ترین زمان، یک پیج را به پیشرفت مد نظرش برسانید.

درآمد از اینستاگرام

البته به این موضوع توجه داشته باشید که درآمد از اینستاگرام زمانی برای شما راحت خواهد شد که شما تمام الگوریتم ها را بشناسید. اما شناخت تمام الگوریتم ها همیشه کافی نیست. برخی از الگوریتم های اینستاگرام با گذشت زمان تفاوت هایی می کنند و با آپدیت های اینستاگرام ممکن است که نحوه کار این الگوریتم ها کمی تغییر کند.

الگوریتم های اینستاگرام

شما به عنوان فردی که در شغل تولید محتوا اینستاگرام فعالیت دارید؛ باید سعی کنید که به طور کامل از کوچک ترین تغییرات الگوریتم های اینستاگرام نیز آگاهی داشته باشید تا بتوانید با تسلط و دقت بیشتری محتوا هایی را تولید کنید که مطابق این الگوریتم ها هستند. توجه کنید که حتی کوچک ترین ناهماهنگی با الگوریتم های اینستاگرام می تواند تأثیرات بسیار مخربی روی یک پیچ بگذارد. پس برای جلوگیری از این مشکل سعی کنید که همواره خودتان را با الگوریتم های اینستاگرام همراه نگه دارید.

فرد تولید کننده محتوا

بعد از صحبت در رابطه با این نکات، شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که اصلا چگونه می توان از شغل تولید محتوا اینستاگرام درآمد داشت. شما می توانید به صورت شخصی در اینستاگرام به دنبال کار بگردید، یعنی پیج های گوناگون ارتباط بگیرید. در این شرایط اگر این پیج ها به فرد تولید کننده محتوا نیاز داشته باشند، همکاری با شما را آغاز می کنند.

به دنبال آگهی ها بگردید

همچنین شما می توانید از طریق بستر هایی که در آن ها آگهی منتشر می شود نیز اقدام کنید و به دنبال آگهی هایی بگردید که به محتوا نویس اینستاگرام نیاز دارند. اما روش ساده دیگری که می تواند به شما کمک کند به راحتی از شغل تولید محتوا اینستاگرام درآمد داشته باشید، همکاری با یک سایت مطرح در این زمینه می باشد.

بستر تخصصی به تولید محتوا

با استخدام شدن در این سایت شما همیشه و در هر ساعتی می توانید سفارش های گوناگون را پذیرش کنید و با به اتمام رساندن این سفارش ها، برای خود درآمد کسب کنید. اگر قصد دارید که بیشتر در رابطه با این سایت بدانید، می توانید به بخش استخدام غیرحضوری در این سایت مراجعه فرمایید.

ادامه مقاله در سایت منبع

قیمت تولید محتوا اینستاگرام و یا در دیگر شبکه های اجتماعی به میزان کیفیت محتوای تولید شده و همچنین محتوایی که مجری تولید محتوا ارائه می دهد، بستگی دارد. به طور حتم موفقیت در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بدون داشتن یک محتوای جذاب، مشتری پسند و کاملاً هدفمند، غیرممکن خواهد بود.

به واسطه اینکه یک فضای تولید محتوا محور است، پس قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم می تواند با یک استراتژی و برنامه ریزی کاملاً هدفمند پیش برود. چرا که تولید محتوا در اینستاگرام که در واقع یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان به شمار می رود، می تواند سرنوشت کسب و کارتان را برای مدت های زیادی، تضمین کند.

به طور واضح به این نکته باید اذعان کرد که اگر هزینه زیادی برای تولید محتوا در اینستاگرام پرداخت می کنید اما هیچ هدف، برنامه ریزی و استراتژی خاص و حتی برنامه ریزی برای سایت تان ندارید، قطعاً در جذب مخاطب هدف به مشکلات زیادی برخورد خواهید کرد و تیرهای تان در این مسیر به هدف نخواهد خورد.

اما یک سوال چرا باید برای شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، تولید محتوا کنیم؟

همان طوری که در بالا اشاره کردیم موفقیت در دیجیتال مارکتینگ یا به اصطلاح همان شبکه های اجتماعی بدون در نظر گرفتن یک محتوای جذاب، هدفمند و مخاطب پسند، غیرممکن خواهد بود. به خصوص در اینستاگرام که یکی از شبکه های محبوب ما ایرانی ها به شمار می رود. به همین دلیل است که قیمت تولید محتوا اینستاگرام به نسبت دیگر شبکه های اجتماعی بیشتر است.

اما یک نکته مهم را فراموش نکنید

قیمت تولید محتوا اینستاگرام چه اندازه است؟

به طور حتم قیمت تولید محتوا اینستاگرام برای هر شرکت تولید کننده محتوا متفاوت است و این موضوع به کیفیت کاری، نوع مشتریان، تعداد مشتریان، خدمات جانبی که ارائه می دهد، تجربه کاری و همچنین برند بودن در دنیای کسب و کارهای اینترنتی، وابسته است.

در واقع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، به روش های متعددی انجام می شود و قطعاً قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی خواهد شد. به همین خاطر باید فاکتورها و عوامل زیادی را در این قیمت گذاری، دخیل دانست. در حقیقت شما می توانید قیمت تولید محتوا اینستاگرام را در بخش های متفاوت این شبکه اجتماعی از صفحات و پیج های متفاوت انجام دهید تا بیشترین بازخورد را دریافت نمایید.

به هنگام تبلیغ در اینستاگرام مزیت های زیادی به دست خواهید آورد که در زیر به مهم ترین آنها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت:

  • با تبلیغ در اینستاگرام دیگر منتظر مشتری نخواهید بود و این مشتری است که به سمت شما در حرکت است

  • می توانید به دنبال مشتریان هدف خود باشید

  • تبلیغ در اینستاگرام یکی از روش های برند شدن و معروف شدن به حساب می آید

  • قیمت تولید محتوا اینستاگرام به نسبت دیگر روش ها مانند تبلیغات محیطی خیلی به صرفه تر و بازده بیشتری دارد

  • هر نوع کسب و کاری می تواند از این نوع تبلیغات بهره کافی را ببرد

فاکتورها و عوامل تأثیرگذار در قیمت تولید محتوا اینستاگرام

در قسمت های قبلی به این موضوع اذعان کردیم که قیمت تولید محتوا اینستاگرام به عوامل و فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در این بخش از مقاله قصد داریم به این موارد به صورت اجمالی اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

مورد اول: نوع محتوایی که تولید می شود

یکی از عوامل و فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت تولید محتوا اینستاگرام که تأثیری مستقیم هم دارد، نوع محتوایی است که شرکت های تولید کننده محتوا در اختیار شما قرار می دهند. به طور مثال این محتوا می تواند به صورت متن، فیلم، پادکست های صوتی، تصاویر، اینفوگرافیک و یا حتی یک متن تبلیغاتی باشد و به طبع هر کدام از این موارد می تواند تأثیری مستقیم در قیمت تولید محتوا اینستاگرام داشته باشد.

اما پیشنهاد ما استفاده از تصاویر است و دلیل آن هم این است که تصاویر در اینستاگرام به صورت خودکار باز می شود و به طبع بازخورد بهتری هم روی مخاطبین دارد. اما دلیلی که محتواهای صوتی و یا ویدیویی را پیشنهاد نمی کنیم این است که این نوع محتواها با اجازه کاربر و کلیک روی آن، پخش می شود و به نسبت بازخورد کمتری هم دارد.

مورد دوم: قسمتی که محتوا در آن منتشر می شود

بیراه نیست اگر بگوییم که یکی دیگر از مولفه ها و فاکتورهای مهم در قیمت تولید محتوا اینستاگرام محل انتشار محتوا است. به طور معمول محتوای تولید شده در اینستاگرام به صورت پست و یا به صورت استوری در این شبکه اجتماعی محبوب، قرار گرفته می شود.

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر محتوای تولید شده در استوری اینستاگرام قرار بگیرد، فقط به اندازه ۲۴ ساعت برای مخاطبین قابل مشاهده است و به همین دلیل هزینه کمتری به نسبت پست ها دارد. در این حالت هیچ فرقی نمی کند که شما چه محتوایی را در استوری قرار دهید چرا که این استوری ها بعد از ۲۴ ساعت پاک می شود و به طبع قیمت تولید محتوا اینستاگرام بر اساس استوری محاسبه می شود.

مورد سوم: تولید محتوا در اینستاگرام

بسته به نوع محتوای تولید شده (متنی، پادکست صوتی، ویدیو، اینفوگرافیک و غیره) و مدت زمان کار شده روی محتوا، قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم متغیر خواهد بود. حتی می توانید از افراد معروف یا به اصطلاح همان اینفلوئنسرها هم برای معرفی محصول و خدمات خودتان استفاده نمایید و قطعاً قیمت تولید محتوا اینستاگرام در این طور مواقع خیلی افزایش پیدا می کند و این مورد به میزان محبوبیت اینفلوئنسرها و میزان دنبال کننده آنها وابسته است.

نکته مهم

افراد معروف به واسطه محبوبیتی که در شبکه های اجتماعی دارند می تواند بیشترین کمک را به شما در این مسیر داشته باشد و به طبع در این طور مواقع میزان بازخوردی که از ویدیوها و کلیپ ها به دست می آید به نسبت دیگر انواع محتواها بیشتر است. پس سعی کنید محتوای خودتان را به صورت ویدیو یا کلیپ، تهیه کنید.

در حقیقت احتمال موفقیت شما برای جذب مخاطب زمانی بیشتر می شود که برای تبلیغات، هزینه بیشتری هم داشته باشید. به خاطر اینکه معرفی محصول یا خدمات از طرف اینفلوئنسرها به صورت ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی، قطعاً باعث افزایش مخاطبین و مشتریان شما خواهد شد و به طور حتم قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم در این طور مواقع بیشتر خواهد شد.

نتیجه گیری

با تمام تفاسیری که بیان شد باید به این نتیجه رسیده باشید که قیمت تولید محتوا اینستاگرام به عوامل و فاکتورهای زیادی وابسته است. برای موفقیت در شبکه های اجتماعی و رسیدن به جایگاهی که مد نظرتان هست حتماً باید یک بودجه تبلیغاتی در نظر بگیرید. این بودجه بسته به نوع محتوای تولید شده و مکانی که قرار است در آن این محتوا به انتشار در بیاید، می تواند متغیر باشد و به طبع قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم متغیر خواهد بود.

ادامه مطلب

اینستاگرام با ایجاد یک در جهت توسعه یک برند خاص انجام می شود. موضوع تولید محتوا فقط به وب سایت های موجود خلاصه نمی شود. و باید برای ارائه مسائل مربوط به کسب و کارتان هم برای تدبیری بیندیشید. این موضوع به این معنی است که شما تصمیم می گیرید؛ که از قبل چه نوع محتوایی برای مخاطبین تان کارساز خواهد بود. و همچنین در نظر دارید که چگونگی تولید محتوا اینستاگرام را به روشی که مخاطب می پسندد، ارایه کنید. پس در ابتدا سعی کنید که مخاطب خود را بشناسید، و بر آن اساس تولید محتوا اینستاگرام را انجام دهید.

در اینجا برخی توصیه ها برای انواع و اقسام تولید محتوا اینستاگرام که به خوبی کار می کنند آورده شده است. البته لازم نیست همه این موارد را انجام دهید. با انتخاب ۳ – ۳ مورد که مناسب نام تجاری شما باشد شروع کرده؛ و ببینید که مخاطبین به چه چیزی واکنش نشان می دهند.

ایجاد یک پست الهام بخش در جهت تولید محتوا اینستاگرام

بسیاری از مردم برخی از حساب های موجود در اینستاگرام را دنبال می کنند؛ چون می خواهند از آن ها انرژی بگیرند. موضوع واقعا شگفت انگیز در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی، برای الهام بخشیدن به افراد برای انجام کاری مثبت در زندگی وجود دارد. بنابراین از تولید محتوا اینستاگرام خود برای بهره برداری از آن استفاده کنید. مخاطبین شما می خواهند هر روز، چیزی را ببینند که لازم دارند با کمک آن انرژی و اطمینان کافی را دریافت کنند. پس چیزی را به آنان ارائه دهید، که به دنبالش هستند.

این الهام بخشی می تواند تک جملاتی از کتاب ها یا افراد معروف یا حتی سبک زندگی باشند. توجه داشته باشید که برای ایجاد چنین محتوایی سبک خود را پیدا کنید و طبق آن پیش بروید. تا هم خودتان به انسجام لازم دست پیدا کنید؛ و هم مخاطبان چیزی را از سمت شما دریافت کنند، که انتظارش را می کشند. بی نظم بودن در تولید محتوا اینستاگرام در چنین موقعیتی خواسته هیچ یک از افرادی که شما را دنبال می کنند نیست. سعی کنید این نوشته ها را در فرم و قالب مشخصی به آنان ارائه نمایید. تا صفحه شما شکل مرتبی داشته باشد.

ارائه برنامه پیشرفت برای تولید محتوا اینستاگرام (قبل و بعد از آن)

اگر شما یک مربی هستید، پس به طریقی به مخاطبین خود برنامه می دهید تا تغییرات مثبتی در مورد خودشان ایجاد کنند. این مسئله ممکن است در مورد شغل، پول، رابطه و جسم آن ها باشد. تولید محتوا اینستاگرام در این مورد هر چه که باشد، باید بتوانید به آن ها نشان دهید که یک تغییر ممکن است. و هیچ راه بهتری برای انجام این کار وجود ندارد؛ تا با استفاده از چیزی که آن را به نمایش گذاشته اید صرف نظر کنند.

به احتمال زیاد این دست موارد را به شکل عکس گرفتن از قبل و بعد افرادی که وزن زیادی از دست داده اند، را دیده اید. اما لازم نیست که این نوع محتوا، برای رسیدن به همان پیام به دیگران در نظر گرفته شود. برای مثال، می توانید تحولی را نشان دهید که یکی از مشتریان شما با نقل قول از اعلام رضایت شخصی خود ارائه نموده. یا ایجاد یک عکس از یک نوع نتیجه (به عنوان مثال یک نمودار درآمد اگر شما یک مربی کسب ثروت هستید) می تواند مفید باشد.

پس خلاق باشید. راهی برای رسیدن به این پیام به مخاطبین خود پیدا کنید؛ که اگر با شما کار کنند، به آن ها کمک خواهید کرد تا تغییر کنند. و به نوعی به رویاهای خود دست یابند. همچنین در تولید محتوا اینستاگرام خود، می توانید مدرک واقعی این تغییر را به آن ها نشان دهید.

تولید محتوا اینستاگرام با ارائه پشت صحنه فعالیت ها

اکثر دنبال کنندگان شما از ایمیل و یا وب سایت تان و احتمالا از حساب های رسانه های اجتماعی دیگر می توانند پیگیرتان باشند. در عین حال که اینستاگرام، یک محیط عالی برای مخاطب بشمار می رود؛ به شما کمک می کند در یک سطح شخصی بیشتر با آنان تعامل برقرار کنید. و از همین تعامل در جهت تولید محتوا اینستاگرام بهره ببرید.

این موضوع واقعا به شما کمک می کند، که با آن ها ارتباط برقرار کنید. می پرسید چگونه؟ این کار را با ارسال برخی از تصاویر پشت صحنه از فعالیت های واقعی شما انجام می پذیرد. این کار می تواند یک مورد بسیار ساده وپیش پا افتاده باشد. چون آماده اید که به نوعی یک وبینار را اجرا کنید. یا چیزی که روز به روز در کسب و کار خود انجام می دهید، را به همگان نشان دهید. در این نوع تولید محتوا اینستاگرام، یک طرف انسانی تر به کاربر نشان داده می شود؛ و در اصل به شما کمک می کند، تا به واسطه ی آن، رابطه قوی تری با مشتریان بالقوه تان را برقرار سازید.

تولید محتوا اینستاگرام بر مبنای مطالب ارزشی

این نوع تولید محتوا اینستاگرام نوعی جذب مخاطب است. برای هر نوع پست در اینستاگرام که مخاطب شما قصد دارد از آن ارزش دریافت کند، حداقل ۵۰ درصد از محتویات صفحه ی شما را تامین خواهد کرد. این می تواند انعام، توصیه و یا راهنمای مشخصی باشد که قصد ارائه آن را دارید.

اگر شما یک مربی ورزشی هستید، این نوع محتوا می تواند یک دستورالعمل برای ورزش کردن باشد. اگر مربی کسب ثروت هستید؛ و یا مشاوره شغلی دارید، می توانید یک اپ (app) ارائه کنید؛ که به واسطه آن توصیه های لازم را در اختیار دیگران قرار می دهید. لازم نیست تا در این نوع تولید محتوا اینستاگرام نصیحت عمیق یا مفصلی هم به دنبال کنندگان نشان دهید. اما این باید چیزی باشد که مخاطبین شما، به سرعت به آن نگاه کنند و فکر کنند: این دست مطالب واقعا برای کسب آگاهی بیشتر مفید است!

۱۰ ایده خلاقانه برای اینستاگرام

در اینجا ۱۰ ایده خلاقانه برای اینستاگرام وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید، هر کدام با یک مثال الهام بخش.

شماره ۱ : یک سوال بپرسید

برای به حداکثر رساندن تعامل، به سوالات نسبتاً ساده ای که نیازی به تفکر زیاد ندارند، پایبند باشید. کاربران را تشویق کنید تا دوستان خود را برای افزایش سیگنال بیشتر تگ کنند.

یک نکته برای تولید محتوا اینستاگرام این است که نقل قول را در خود عکس قرار دهید، نه فقط در توضیح. این کار اشتراک گذاری آن را برای مردم آسان تر می کند.

شماره ۴ : مردم را بخندانید

طنز برای خاطره انگیزتر کردن برند شما عالی است. اگر بتوانید مردم را با تولید محتوا اینستاگرام بخندانید، احتمالاً پست شما صدها یا هزاران بار به اشتراک گذاشته می شود.

شماره ۵ : یک لایو انجام دهید

لایو به شما امکان می دهد مستقیماً با فالوورهای خود درگیر شوید و می تواند یک مکالمه جالب و گسترده را ایجاد کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاریخ مناسبی را اعلام کنید و سوالات دنبال کنندگان خود را در نظرات یک پست جمع آوری کنید. سپس می توانید در بخش به آنها پاسخ دهید یا یک ویدیو جداگانه ایجاد کنید.

شماره ۶ : میزبان یک مسابقه یا جایزه باشید

مسابقات و هدایا در اینستاگرام به خوبی کار می کنند. این پست ها روشی هوشمندانه برای ایجاد پایگاه فالوور و قرار دادن محصولات شما در مقابل خریداران جدید است. جایزه ای متناسب با مخاطبان خود ارائه دهید. همچنین می توانید با ارائه لینک در بیو مشارکت را ساده کنید.

شماره ۷ : از یک عامل تأثیرگذار برای تولید محتوا اینستاگرام استفاده کنید

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن توجه مخاطبان را به برند خود جلب کنید، چرا از یک عامل تأثیرگذار استفاده نکنید؟ همکاری با یک نام بزرگ ( به خصوص اگر صنعت مورد نظر آنها مرتبط با صنعت شما باشد ) می تواند برند شما را در معرض دید قرار دهد. علاوه بر این، اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای به دست آوردن اثبات اجتماعی است. اگر بودجه بازاریابی شما محدود است، ممکن است بخواهید از میکرو اینفلوئنسرها (تا ۱۰۰۰۰۰) یا نانو اینفلوئنسرها (با حداکثر ۱۰۰۰ فالوور) استفاده کنید. این اینفلوئنسرها بیشتر مورد اعتماد مخاطبان خود هستند و اغلب پست های اینستاگرام معتبرتر و جذاب تری ایجاد می کنند.

شماره ۸ : آمار!

شماره ۹ : اشتباهات خود را به عنوان تولید محتوا اینستاگرام نشان دهید

همچنین نشان دادن اینکه چگونه اشتباه را جبران کرده اید، تعهد و قابل اعتماد بودن را نشان می دهد.

شماره ۱۰ : از مخاطبان خود نظرسنجی کنید

نظرسنجی ها به اندازه لایو صمیمی نیستند، اما همچنان جذاب هستند. به علاوه برای جمع آوری اطلاعات ارزشمند درباره فالوورهای شما و در عین حال سرگرمی فوق العاده هستند. از مخاطبان خود در مورد انواع محتوای مورد علاقه آنها در اینستاگرام بپرسید، چه ویژگی هایی را دوست دارند در محصولات آینده شما ببینند یا چه چیزی را در فروشگاه شما بیشتر دوست دارند.

محتوای کامل در سایت منبع

اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که روزانه ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت می گذرانند؛ قطعا اینستاگرام را می شناسید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرف دار است که به یک بستر مناسب برای درآمدزایی تبدیل شده است. ما در ادامه این مقاله، قصد داریم برای شما در رابطه با شغل تولید محتوا اینستاگرام صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید در این بستر به تولید محتوای با کیفیت بپردازید. شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد. از آن زمان تا به حال این بستر تغییرات بسیار زیادی به خود دیده است. همین موضوع باعث شده که به هیچ عنوان از محبوبیت اینستاگرام در طول این زمان کم نشود.

به دلیل وجود پلتفرم های مناسب برای پیشرفت کسب و کار، به یک بستر مناسب برای درآمدزایی تبدیل شده است . همین موضوع باعث شده تا شغل هایی مانند شغل تولید محتوا اینستاگرام روی کار بیایند و ترند شوند . فردی که شغل تولید محتوا اینستاگرام را دارد، تلاش می کند تا با استفاده از فنون مهم تولید محتوا و دقت به الگوریتم های اینستاگرام، مناسب ترین و جذاب ترین محتوا ها را تولید کند و به جذب مخاطبین بپردازد. اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در رابطه با این شغل اطلاعات کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این محتوا را تا انتها بخوانید. مطمئن باشید که در ادامه، بیشتر در رابطه با این شغل خواهید دانست.

خوب است قبل از مطالعه این مطلب به مقاله مراجعه کنید

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

یک پیج دیگر ممکن است که جنبه آموزشی داشته باشد و به دنبال فروش بسته های آموزشی خودش باشد. در این پیج علاوه بر انتشار محتوای آموزشی، باید از المان های تبلیغاتی نیز بهره گرفته شود. یک پیج دیگر ممکن است که تنها با هدف جذب فالوور راه اندازی شده باشد و قصد داشته باشد که با بیشتر کردن فالوور، خدمات تبلیغ را ارائه دهد و برای خود کسب درآمد داشته باشد. برخی از پیج هایی که فالوور های زیادی دارند نیز، هدفی برای کسب درآمد ندارند و تنها به دنبال مشهور شدن و معروف شدن هستند. به هر حال خدمات شغل تولید محتوا اینستاگرام می تواند برای هر کدام از این پیچ ها مناسب و کاربردی باشد. با استفاده از این خدمات، روند پیشرفت راحت تر و اصولی تر پیش میرود.

چرا باید از خدمات شغل تولید محتوا اینستاگرام بهره ببریم؟

اگر در زمینه فعالیت در فضای مجازی برای پیشرفت کسب و کار خود هدف گذاری کرده اید، و می خواهید که از طریق فضای مجازی به بازاریابی بپردازید؛ شاید با خود بپرسید که چرا به استفاده از خدمات شغل تولید محتوا اینستاگرام نیاز دارید. بسیاری از افراد می گویند ما هنگامی که یک سایت طراحی کرده ایم، دیگر نیازی نداریم تا در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشیم. این موضوع اصلا درست نیست. اگر شما می خواهید که در مدت زمان بسیار کوتاهی به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنید، علاوه بر دقت و تمرکز به سایت خودتان، باید روی پیج خود نیز کار کنید. این موضوع باعث می شود تا شما مخاطبین بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید. بستر اینستاگرام یک بستر بسیار مناسب برای بازاریابی و پیدا کردن نیازمندی ها می باشد. شما با تولید محتوا در اینستاگرام، می توانید در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز به صورت فعال حضور داشته باشید.

در اینستاگرام، تعامل با مخاطبان راحت تر می باشد. همین موضوع می تواند باعث شود تا روند اعتماد سازی سریع تر شکل بگیرد. اگر در بستر اینستاگرام فعالیت داشته باشید، می توانید راحت تر رقبای خود را آنالیز کنید و سریع تر به هدف گذاری های خودتان دست پیدا کنید. علاوه بر این موضوع، با استفاده از المان های خلاقانه می توانید در دل مخاطب جا بگیرید و فالوور های خود را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. همچنین تبلیغ کردن در اینستاگرام بسیار راحت می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه ها و با تبادل با همکاران خودتان و پیج های دیگر، به تبلیغات بپردازید. علاوه بر این موضوع، بیشتر جامعه هدف شما ممکن است که ساعات طولانی تری در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته باشند. این که سایت شما به صورت رندوم برای کاربر نمایش داده شود احتمال تقریباً پایینی دارد. اما این که پیج شما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام راحت تر دیده شود، بسیار بالا می باشد.

شغل تولید محتوا اینستاگرام، چگونه شغلی است؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که شغل تولید محتوا اینستاگرام چگونه می باشد؟ این شغل ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد و در مواردی می تواند درآمد های زیادی را برای تولیدکنندگان محتوا داشته باشد. افرادی که در این شغل فعالیت می کنند دقیقاً می دانند که الگوریتم های اینستاگرام چگونه کار می کنند. تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام دقیقاً مطابق سلیقه ی کارفرما به تولید محتوا می پردازند و می توانند انواع گوناگون محتوا مانند محتوای ویدیویی، تصویری و یا متنی را تولید کنند. به دلیل این که اینستاگرام محیطی بصری می باشد، تولید محتوای ویدیویی و تصویری بیشتر در این بستر طرفدار دارد.

شغل تولید محتوا اینستاگرام روی چه مواردی متمرکز می باشد؟

همه ما می توانیم به انتشار محتوا در اینستاگرام بپردازیم؛ اما با استفاده از خدمات شغل تولید محتوا اینستاگرام، این روند بسیار تخصصی تر طی می شود. اگر شما قصد داشته باشید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی فالوور های زیادی را به صورت ارگانیک به سمت خود جذب کنید، باید به صورت درست و اصولی به انتشار محتوا بپردازید. فردی که در زمینه تولید محتوا اینستاگرام درآمدزایی دارد، در این زمینه می تواند به شما کمک کند. بیایید با یک دیگر بررسی کنیم که در شغل تولید محتوا اینستاگرام، به چه مواردی دقت و توجه می شود .

استفاده از هشتگ ها برای بازدید هر چه بیشتر

فردی که در زمینه شغل تولید محتوا اینستاگرام فعالیت دارد، می داند که هشتگ ها یکی از ابزارهای بسیار تاثیر گذار برای پیشرفت پیج های اینستاگرامی هستند. هشتگ ها یکی از جذاب ترین فاکتور ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند که می توانند روند نیازسنجی را برای شما راحت تر کنند. شما می توانید با انتشار مطالب گوناگون از هشتگ های مرتبط زیر پست های خود استفاده کنید. این کار باعث می شود تا افرادی که به خدمات شما و یا محصولات شما نیاز دارند، با جستجوی هشتگ ها، راحت تر شما را پیدا کنند. هشتگ ها تاثیر شگفت انگیزی در بیشتر شدن فالوور های پیج دارند و اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند، می توانند تأثیرات شگفت انگیز را با خود به همراه داشته باشند. تنها نکته ای که باید به آن دقت شود استفاده از هشتگ های مناسب در تعداد قانونی می باشد.

استفاده از تقویم محتوایی

مورد دیگری که در شغل تولید محتوا اینستاگرام به آن دقت و توجه می شود استفاده از تقویم محتوایی می باشد. تقویم محتوایی به افراد کمک می کند تا در زمان مناسب محتوا منتشر شود. تقویم محتوایی نشان می دهد که برای مثال برای این که از فالوور های شما کم نشوند باید حدود ده پست در طول هفته منتشر کنید. یا برای مثال شما نیاز دارید که هر روز پنج استوری بارگذاری کنید. این موارد کاملاً به نوع فعالیت پیج شما و سرعت پیشرفت شما بستگی دارد. با استفاده از تقویم محتوایی، روند فعالیت یک پیج کاملا مشخص می شود. این موضوع باعث می شود تا از بهم ریختگی های گوناگون جلوگیری شود و پست ها دقیقاً سر موقع آماده شوند.

با این کار تاثیرگذاری محتوا تا حد بسیار زیادی بالا می رود. علاوه بر این موضوع با استفاده از تقویم محتوایی، شما متوجه می شوید که باید در چه زمانی پست را منتشر کنید. این موضوع باعث می شود تا میزان بازدید های پست شما در ساعات اولیه انتشار تا حد بسیار زیادی بالا برود. اگر موفق شوید در ساعات اولیه انتشار تعداد لایک ها و بازدید های پست خود را زیاد کنید، شانس این که پست وارد اکسپلور شود بیشتر می شود. همه شما می دانید که وارد شدن پست به اکسپلور تا چه حد می تواند به نفع تان باشد و به شما کمک کند تا فالوور های بیشتری جذب کنید.

استفاده از انواع متفاوت پست ها

از دیگر مواردی که در شغل تولید محتوا اینستاگرام روی آن تمرکز می شود، استفاده از انواع گوناگون و متفاوت محتوا می باشد. شما می توانید در اینستاگرام در سه قالب پست، آی جی تی وی، و استوری به انتشار محتوا بپردازید. در آی جی تی وی، شما تنها می توانید به انتشار ویدئو بپردازید. برای استوری می توانید از ویدیو و عکس استفاده کنید. برای پست نیز می توانید هم از عکس، هم از ویدئو و هم از محتوای متنی استفاده کنید. فردی که در زمینه تولید محتوا اینستاگرام فعال است، به پیج شما کمک می کند تا به صورت درست و اصولی از انواع گوناگون محتوا استفاده کنید. استفاده مرتب و به یک اندازه از انواع این قالب های محتوایی به شما کمک می کند تا راحت تر مسیر پیشرفت را طی کنید.

برنامه ریزی تبادلات

از دیگر وظایف فردی که شغل تولید محتوای اینستاگرام دارد، ما می توانیم به هماهنگی تبادلات اشاره کنیم. برای پیشرفت در اینستاگرام، شما نیاز دارید تا به تبادل با پیج های دیگر بپردازید. فردی که در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت می کند، به شما کمک می کند تا روند مناسبی را برای تبادل برنامه ریزی کنید. برای این که تبادلات تاثیر خوبی روی پیج شما داشته باشند، باید با برنامه ریزی و مدیریت انجام شوند. همچنین تبادل با پیج هایی که اعتبار خوبی ندارند می تواند تأثیر مخربی روی روند پیشرفت شما بگذارد. فردی که به عنوان تولید کننده محتوا در اینستاگرام شناخته می شود، می تواند تشخیص دهد که کدام پیچ ها اعتبار دارند و کدام پیچ ها برای تبادل مناسب نیستند. این موضوع باعث می شود تا شما با روند مطمئن تری تبادلات را انجام دهید.

تعامل با مشتریان

از دیگر وظایفی که در لیست وظایف شغل تولید محتوا اینستاگرام قرار می گیرد، تعامل با مخاطبین می باشد. اگر شما میخواهید در بستر اینستاگرام به موفقیت دست پیدا کنید، باید تعامل همیشگی با مخاطبین خود داشته باشید. در این شرایط است که می توانید اعتماد مشتریان را به سمت خودتان جذب کنید. تولید کننده محتوا می تواند از تجربیاتش استفاده کند و به شما بگوید که چگونه با مشتریان خود ارتباط بگیرید و به آن ها حس مهم بودن بدهید.

جمع بندی

ادامه خواندن در سایت منبع